Робота з обдарованими дітьми


ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Загальні підходи до реалізації заходів
Обдарована дитина - це така дитина, яка демонструє сукупність здібностей, вищих за здібності однолітків. Обдарування - це поєднання спадковості і зовнішнього середовища. Якщо зовнішнє середовище не сприяє, то генетичний потенціал, який є домінуючим, гине. Щоб цього не сталося, у школі необхідно створити належні умови для реалізації та розвитку здібностей обдарованих школярів.
Мета заходів
Створення умов для розкриття потенційних можливостей дітей, здійснення індивідуальної роботи з обдарованими; забезпечення розкриття обдарованості на уроках, під час позакласних заходів, гуртків, товариств, студій.
Завдання:
1.Спрямувати педагогічний колектив школи до пошукової діяльності.
2.Уточнити дані на учнів, занесених до шкільного банку обдарованих, доповнити.
3.Створити умови для всебічного розвитку і саморозвитку кожного школяра.
4.Поглиблено вивчити питання підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми.
5.Розробити індивідуальні програми розвитку обдарованої дитини.
6.Оформити портфоліо на обдарованих дітей.
7.Виробити методичні рекомендації учителем по організації роботи з обдарованими учнями.


Зміст роботи
Дата проведення
Відповідальний

1
   Поповнити, систематизувати матеріали нормативно-правової бази щодо роботи з обдарованими учнями
Протягом року
Заступник завідуючого,
культорганізатор

2
   Розробити план роботи  творчої групи  педагогів по організації та наданню методичної допомоги керівникам  гуртків у налагодженні роботи зі здібними та обдарованими дітьми
Вересень
Творча група

3
   Виробити методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми
Вересень
Керівник творчої групи

4
   Сприяти залученню школярів до роботи в різноманітних гуртках БДЮТ та участі їх у виховних заходах
Протягом року
Керівники гуртків,
культорганізатор

5
Ознайомити педколектив БДЮТ з районними заходами по роботі з обдарованими учнями
Вересень
Культорганізатор

6
Провести діагностику здібних дітей
Вересень-жовтень
Культорганізатор

7
Визначити педагогів, які працюють з розвитку здібностей та обдарованості
Вересень
Заступник завідуючого

8
Скласти списки обдарованих дітей
Жовтень
Культорганізатор

9
Створити порт фоліо обдарованих дітей
Жовтень-листопад
Культорганізатор

10
Провести засідання круглого столу „Види педагогічної діяльності за типами обдарованості”
Травень
Культорганізатор

11
Організувати  роботу  з обдарованими й здібними дітьми
Вересень
Культорганізатор

12
Поновити стенди „Юні обдарування”, «Ми творимо дива», «Працюємо в школах».
Протягом року
Культорганізатор

13
Випустити спецвипуск газети „Тобі, обдарована дитино”
Травень
Культорганізатор

14
Проводити консультації з керівниками гуртків й окремими учнями, методичний діалог „Повір у себе”
Протягом року
Заступник  завідуючого,
культорганізатор

15
Творчо застосовувати педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського з питання культивування у зростаючої особистості почуття самоцінності, упевненості в собі, вільного розвитку і реалізації своїх здібностей
Протягом року
Культорганізатор

16
Організувати виставку дитячих робіт
Травень
Культорганізатор

17
Підготувати звітний концерт «Наші таланти»
Травень
Культорганізатор