ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ
ДІТЬМИ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Обдарована
дитина - це така дитина, яка демонструє
сукупність здібностей, вищих за здібності однолітків. Обдарування - це
поєднання спадковості і зовнішнього середовища. Якщо зовнішнє середовище не
сприяє, то генетичний потенціал, який є домінуючим, гине. Щоб цього не сталося,
у школі необхідно створити належні умови для реалізації та розвитку здібностей
обдарованих школярів.
Мета
заходів
Створення
умов для розкриття потенційних можливостей дітей, здійснення індивідуальної
роботи з обдарованими; забезпечення розкриття обдарованості на уроках, під час
позакласних заходів, гуртків, товариств, студій.
Завдання:
1.Спрямувати
педагогічний колектив школи до пошукової діяльності.
2.Уточнити
дані на учнів, занесених до шкільного банку обдарованих, доповнити.
3.Створити
умови для всебічного розвитку і саморозвитку кожного школяра.
4.Поглиблено
вивчити питання підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми.
5.Розробити
індивідуальні програми розвитку обдарованої дитини.
6.Оформити
портфоліо на обдарованих дітей.
7.Виробити
методичні рекомендації учителем по організації роботи з обдарованими учнями.
№
|
Зміст роботи
|
Дата проведення
|
Відповідальний
|
|||
1
|
Поповнити, систематизувати матеріали нормативно-правової бази щодо
роботи з обдарованими учнями
|
Протягом року
|
Заступник завідуючого,
культорганізатор
|
|||
2
|
Розробити план роботи творчої
групи педагогів по організації та
наданню методичної допомоги керівникам
гуртків у налагодженні роботи зі здібними та обдарованими дітьми
|
Вересень
|
Творча група
|
|||
3
|
Виробити методичні рекомендації по роботі
з обдарованими дітьми
|
Вересень
|
Керівник творчої групи
|
|||
4
|
Сприяти
залученню школярів до роботи в різноманітних гуртках БДЮТ та участі їх у виховних заходах
|
Протягом року
|
Керівники гуртків,
культорганізатор
|
|||
5
|
Ознайомити педколектив БДЮТ з
районними заходами по роботі з обдарованими учнями
|
Вересень
|
Культорганізатор
|
|||
6
|
Провести діагностику здібних дітей
|
Вересень-жовтень
|
Культорганізатор
|
|||
7
|
Визначити педагогів, які працюють з
розвитку здібностей та обдарованості
|
Вересень
|
Заступник завідуючого
|
|||
8
|
Скласти списки обдарованих дітей
|
Жовтень
|
Культорганізатор
|
|||
9
|
Створити порт фоліо обдарованих дітей
|
Жовтень-листопад
|
Культорганізатор
|
|||
10
|
Провести засідання круглого столу
„Види педагогічної діяльності за типами обдарованості”
|
Травень
|
Культорганізатор
|
|||
11
|
Організувати роботу
з обдарованими й здібними дітьми
|
Вересень
|
Культорганізатор
|
|||
12
|
Поновити стенди „Юні обдарування”, «Ми
творимо дива», «Працюємо в школах».
|
Протягом року
|
Культорганізатор
|
|||
13
|
Випустити спецвипуск газети „Тобі,
обдарована дитино”
|
Травень
|
Культорганізатор
|
|||
14
|
Проводити консультації з керівниками
гуртків й окремими учнями, методичний діалог „Повір у себе”
|
Протягом року
|
Заступник
завідуючого,
культорганізатор
|
|||
15
|
Творчо
застосовувати педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського з питання культивування
у зростаючої особистості почуття самоцінності, упевненості в собі, вільного
розвитку і реалізації своїх здібностей
|
Протягом року
|
Культорганізатор
|
|||
16
|
Організувати
виставку дитячих робіт
|
Травень
|
Культорганізатор
|
|||
17
|
Підготувати
звітний концерт «Наші таланти»
|
Травень
|
Культорганізатор
|
|||